top of page

lykke


Takk til familie og for alle gode vennene jeg har hjemme i Norge (og i England og i Spania). skypebrukernavnet mitt er mariaothilien, ring meg gjerne! Jeg har det supert på skolen, og har fått herlige venner som jeg er mye med. Sett bort i fra vennefronten er selve skolearbeidet fortsatt litt vanskelig. Lærerne syntes derimot at jeg har det litt for lett. Så i dag har jeg også begynt med fransktimer på skolen. I tillegg til castellano, engelsk, norsk og valenciano (et annet språk de snakker her). Hodet banker litt ekstra i kveld, men forhåpentligvis ender året med at jeg lærer meg hvertfall et av spåkene 8)) På den positive siden skaper min mangel på språkferdigheter god stemning i klasserommet, når alle så gjerne vil hjelpe meg og når de ler når jeg ikke forstår. I dag har jeg vært i Spania i 1 måned og 2 dager- tiden går fort. Straks er jeg hjemme igjen. Over og ut, M


bottom of page