top of page

Buenas Noches

... sier jeg til vertsforeldre og vertsøsken før jeg lukker døra til soverommet. "NOO" hører jeg fra rommet til barna, etterfulgt av et øyeblikks stillhet. "God natt", "GOD NATT", "god natt", hører jeg fra alle kanter og døra lukkes med et smil om munnen.

Den siste uka har jeg... @gjort lekser til kl 2 på natta, heldigvis bare til kl 00.30 de andre dagene @begynt å følge "philosofy fun" og "life of socrates" på youtube, fordi det er enklere enn å lese i boka- hvertfall når videoene er på engelsk

@dratt på skolen når de andre streiket @fortalt en vits på spansk (jeg vet ikke helt om de lo av meg eller med meg da) @fått sjokoladepåfyll (takk Maren) ​@(ubevisst) begynt å snakke norsk til mine spanske venner @begynt å høre på spansk musikk

@gjort mer lekser @sett på dance moms

@hatt leksjoner for klassekameratene mine (etter forespørsel) i norsk @hatt 2 (jeg slapp en) prøver @ikke begynt å lese en spansk bok som jeg har prøve i neste uke Bona nit (den "valensianske" versjonen)


bottom of page